Alla inlägg den 22 september 2009

Av Emilia - 22 september 2009 19:11

Jag kan inte riktigt förstå hur trött man kan vara när man jobbar dag. Varenda vecka på dag-skiftet så vill jag bara självdö.. så himla trött. Det känns inte som att det spelar nån roll vilken vecka det är, vilken dag det är, jag har fortfarande inget liv. Jag är konstant trött, har inte tid med nånting, vill bara sova.

Denna vecka bli dessutom lång, ska jobba på lördag också.

Men sen på kvällen ska jag på Theresias födelsedagsfest, då har jag något att se fram emot iaf!


Idag hade jag otur i kollektivtrafiken.

Skulle först åka med 5:an till brunnsparken för att byta till 4:an till Mölndal.

Bara efter två hållplatser går vagnen sönder och blir stående, men rullar sen efter några om och men..

Hoppar på 4:an.. efter två hållplatser där med, går den vagnen sönder!

Ahh, jag trodde det va ett skämt. Seriöst, jag vill ju bara komma hem!

Men jag va ju tvungen att handla så hem kom jag inte sen heller.. efter 1 ½ efter att jag slutat jobbet va jag hemma.. Hungrig som ett svin och trött och, sa jag hungrig?


Nu har jag vaknat efter att ha sovit middag..

Mmm.

Kul, vad ska man göra nu då?

- Ingenting. Som vanligt.

Bittert.


Dom senaste dagarna har jag drömt mycket.

Mycket konstigt och vaknat helt förrvirrad.

Inte roligt.


Tjipp och hej leverpastej

Roligare än såhär blir jag inte idag och förmodligen inte imorgon heller..

Bittersweet


Ovido - Quiz & Flashcards