Alla inlägg den 14 september 2009

Av Emilia - 14 september 2009 08:33

God morgon gott folk!


Uppe kl 8 med tvättid.

Ska jobba kväll denna veckan.. men! Miss J ska börja hos oss denna veckan! Wihooo!

Vet dock inte vilken dag det blir ännu, men hoppas på att det blir idag!


Lördagen med singstar blev en riktig rödvinskväll så att det till och med satte sig i mattan.

Jag vann endast 2 ggr av typ 30.. Hm, bra jag är?

Men roligt va det iaf. Det är väl huvudsaken, tur att jag inte är den sämsta förloraren då.

Jag måste ju medge att jag va ganska trött på att förlora där ett tag, nästan så att jag inte ens orkade att anstränga mig. Haha.


Igår sov jag bara hela dagen fram till 16.00, sen kom Miss J och hämtade hennes sista grejer.

Nu är det verkligen tomt här.. :(

Sen åkte jag hem till syrran, kollade på Top Model och åt godis, sen hem och bara vara och hoppa ner i sängen.


Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar och att klockan ska bli så mycket att man kan börja ringa folk.

Därför går man egentligen inte upp såhär tidigt, finns ju inget att göra..


Jaja, sluttjatat.


peace out

Ovido - Quiz & Flashcards