Alla inlägg den 27 september 2009

Av Emilia - 27 september 2009 21:12

Vilken härlig söndag jag har haft!

Vaknade vid 11, inte bakfull, somnade om, vaknade en vid 12, satte på segemyhr, har legat i sängen precis hela dagen, så himla skönt, ingen stress, inga måsten, bara helt underbart!


Igår va en trevlig kväll, jag tog det lugnt och blev inte kanonfull, bara alldeles lagom.

Vi va ute en sväng, men jag gick hem lite tidigare än alla andra.

Tycker fan inte det är särskilt kul att gå ut alltså, man hör ingenting, alla jobbiga och knuffas och står i vägen, man måste slingra sig mellan folket för att försöka komma fram till baren.

Nej tack.

Men trevligt sällskap hade jag iaf!

På spårvagnen hem, kämpade jag för att inte somna, va trött som fan efter jobbet och allt.

3 hållplatser innan jag skulle va hemma måste jag ha somnat.

Vaknar på slutstationen av att spårvagnschauffören säger att jag måste gå av. Crap!

Fick vänta på nästa tillbaka.

Till slut kom jag hem till min säng.


Nu längtar jag massor till helgen då jag ska FLYTTA!



Ovido - Quiz & Flashcards