Alla inlägg den 9 september 2009

Av Emilia - 9 september 2009 22:06

Stel i ryggen, nacken, benen, ja överallt i stort sett..

Vad har man egentligen gjort? Stått på huvudet och sovit?

Ingen aning. Jag vaknar varenda morgon av att jag har ännu en kroppsdel att klaga på.


Ja, idag har jag iaf lite goda nyheter som förgyllde min vardag.

Miss J som nu är utflyttad kommer förmodligen bli min arbetskamrat nästa vecka istället!

Härliga tider!


Försöker ihärdigt att hitta en lägenhet, förnyade min annons på blocket idag, hoppas på svar!

Ja, dom andra har inte hört av sig, jag har ringt, inget svar, skickat ett sms, inget svar..

Hm.. Jaja, vad ska jag göra? Sitta här och hoppas på att det bara dyker upp en lägenhet som jag kan teleportera mina möbler till?


JAG ORKAR INTE BRY MIG SNART! *frustration*


Nu ska jag för en gångs skull lägga mig i sängen, i tid!


Hoppas att jag har nåt nytt och trevligt, eller otrevligt att komma med imorgon!



Ovido - Quiz & Flashcards