Alla inlägg den 28 september 2009

Av Emilia - 28 september 2009 11:35

Ahh, jag blir lite smått galen av allt stök som blir när man flyttpackar, påsar, lådor smågrejer överallt!

Lika förvånad blir man varje gång..

- Vad är det här då? När använde jag den egentligen? Ska jag verkligen ha med den?

Men det tar sig.. Vill bara få ut allt nu på en gång!

Jag jobbar kväll denna veckan dessutom så då blir det att jag får ta lite varje dag/natt innan och efter jobbet.

Leva i detta kaos i fyra dagar, FYRA DAGAR!

På torsdag får jag nyckeln, på fredag börjar jag smått och på lördag då smäller det!

På fredag kommer min älskade Maria hit också, ska bli så himla roligt! Så söt som ens vill komma och hjälpa!


För övrigt så är allt som vanligt..

Det känns ju lite bättre att gå till jobbet när jag vet att Miss J också kommer vara där.


Egentligen har jag inte så mycket mer att säga såhär på en måndags förmiddag.


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards