Alla inlägg den 12 september 2009

Av Emilia - 12 september 2009 14:23

Storstädning på gång här, det tar sin tid när jag tycker att jag kan göra massa saker emellan, sådär som sitta vid datorn, inte göra nånting, dricka te, ja, you name it, allt utom att städa.

Men har kommit halvvägs iaf, damsugat och städat köket. Bara det roligaste kvar då, torka av allting och städa den underbara toaletten. Love it.


Jag ser fram emot kvällen, jag uppskattar väldigt mycket när man bara ska sitta hemma, dricka och mysa.

Ska bli så jävla roligt att sjunga singstar, whohoo!

Förra gången vi tre sjöng vann Miss J i stort sett hela kvällen, ikväll.. "I'm gonna beat your ass"

You heard me!


Annars mår jag jävligt bra idag, jävligt, tillfreds på nåt sätt, även om vissa saker är olösta och hänger i luften.

Men jag orkar inte engagera mig idag. Inte tänka, bara må så jävla bra!

Så alla problem.. Kiss my sweet ass!


Nu ska jag fortsätta projektet storstädning!


Tjingeling

Av Emilia - 12 september 2009 00:39

En mycket bra fredag.

Idag är jag nöjd och glad.


En vanlig dag på jobbet, en bra dag, kände inte en enda gång "jag orkar inte meeer".

Va lagom pigg, glad och social.

Efteråt åkte jag och Miss J för att kika på lägenheten.

Den va mysig.

- Varför inte liksom?

Men inget "VILL HA".

Ska kolla på en annan lägenhet som jag hellre vill ha på tisdag och eventuellt har jag en annan på G också, känns som att det rullar på lite iaf!


Sen åkte vi hem till mig, käka och kolla på Idol, haha, det va mycket underhållade.

Sen va hon tvungen att åka hem för att stackaren ska jobba tidigt imorgon bitti.

Telefonen har konstant ringt eller pipt.

Förlåt mig att jag inte svarat på era meddelanden!

Lovar att svara imorgon!


Fram till nu har jag haft det mysigt.


Imorgon däremot ska jag städa!

Senare på kvällningen kommer kära Miss J och Syster hit och vi ska dricka vin, sjunga singstar och bara ha en riktig tjejkväll! Ska bli så mysigt och roligt!


Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv.


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!

Hörs imorgon mina tappra soldater




Ovido - Quiz & Flashcards