Alla inlägg den 3 september 2009

Av Emilia - 3 september 2009 02:17

Jag är ganska dålig på att hålla vad jag lovar har jag märkt..

Jag va bra på det förr.. men jag liksom tappat lusten till allt.

Det känns som att jag lever i ett tomrum med mig själv och mina tankar och mina egna behag, vart tog jag vägen?


Gamla minnen och bilder från det som då var vi spökar ständigt i min hjärna, det är svårt att glömma någon och ännu jobbigare blir det när man verkligen måste.. Förtränga går inte, utan jag måste bara inse och gå vidare. Det va ett val jag gjorde, ett val jag måste stå fast vid den här gången.  För alltid.


Jag va och tittade på lägenheten i måndags, den va verkligen jättefin och jag vill verkligen ha den!

Paret väljer mellan mig och fyra andra, hoppas att jag gjorde det bästa intrycket så att dom väljer mig!

I veckan får jag svar.. men jag har en känsla av att jag inte kan ha sån tur..

Det gör mig lite ledsen.. men men, det är bara vänta och se..


Snart har även denna vecka kommit till sitt slut. Hur ska man fira det då?

Med ett glas rött i soffan till en bra film?

Förmodligen. Inga planer, inga krav, bara vara.


Nu är det dags för ett Segemyhr avsnitt i sängen och sen möta morgondagen..


Natti natti, kiss kiss, bang bang

Ovido - Quiz & Flashcards