Alla inlägg den 4 september 2009

Av Emilia - 4 september 2009 01:38

Ljudet av regn är något av de mysigaste ljuden som finns..

Man blir lugn och rofylld i själen.. det är de regniga nätterna man önskar att det fanns nån att dela dom med..

Jag är en drömmare.


Jag har haft mycket nostalgikänslor idag, nästan så att jag trodde att allt va som "vanligt", dagarna fylls med drömmar och nya ideér, men när kvällen kommer inser jag att jag har en lång väg att gå, mycket att ta itu med.

Jag vill bara vara sådär jätte-ledsen och bara släppa ut allt på samma gång, istället fastnar jag i mina egna tankefällor och "glömmer" för stunden.

Saknaden är stor men samtidigt begränsad.


Tiden går så himla fort.. jag hänger verkligen inte med.. det är redan fredag, igen. Helt otroligt. Kändes som att det va igår jag badade i min bakfylleångest och önskade att måndagen aldrig skulle komma..


Nu ska jag duscha, sova och möta morgondagen..



Ovido - Quiz & Flashcards